tegnap betéptem, aztán leléptem

by

mert razzia volt a táncteremben… a zenei rendőrség még az antigravitációs vécékbe is bevilágított, mert az utóbbi időben oda rejtőznek a tiltott zenei drogfogyasztók. hú de örülök, hogy megúsztam… unicode zz3-nak egy hónapra dezaktiválták a hallásközpontját… hihetetlen, hogy 3007-ben még megtörténhet ilyesmi…

3 hozzászólás to “tegnap betéptem, aztán leléptem”

  1. sunKissed Says:

    pofamszakadt esmenn!

  2. kövi sára Says:

    😀

  3. zs Says:

    Asztán, esesemmi: http://somewhere.org/

Vélemény, hozzászólás?

