erdélyi bloggerina a diványon

by

lelkesen és kíváncsian mentem el a kozmopolisz blog-beszélgetésére. örültem a meghívásnak, bár nem igazán értettem, hogy minek/ kinek szól (kevesen olvasnak, és nem tartozom a bloggerbarátok köréhez). na de lépjünk túl ezen.
nagyon vártam, hogy találkozhassak nellivel, rékuval és mókussal– őket olvasom a leggyakrabban mostanában a meghívottak közül. kíváncsian vártam, hogy mikor fog kibontakozni schatz és felméri péter– kár, hogy nem tették… bence is szoft-múdban volt, vajon miért? bár sok mindenben nem értettünk egyet, rokonszenvesnek találtam lolkát és timót, kaméleón meg sokkal szimpatikusabb élőben:) balettcipővel még nem sikerült eszmét cserélni a balettről, és az se jött össze, hogy bit-től és tihitől elraboljam a lézerkardot!
bármilyen fáradt voltam, maradt energiám elképedni:
– jézusmárió, ennyire konzervatív az erdélyi blog-társadalom nem reprezentatív mintája?
– ilyen lassan és nehezen szabadul fel?
– ilyen macsó? (nelli, a csendes gonoszkodás helyett nyílt konfrontációt vártam tőled! megtettem volna én, ha nem vagyok annyira fáradt, mínusz 18 óra alvással…)
én itt most kikiáltom a blógás-szabadságot:
1. fiúk és lányok, kínaiak és óriások, introvertek és extravertek, tehetségesek és még tehetségesebbek: írjatok úgy, akkor, és oda, ahová jólesik (nekem a wordpress a kedvencem, de gustibus…)
2. fogadjatok ügyvédet, ha bátrak és szókimondók vagytok. előbb-utóbb szükségetek lesz rá. legyetek bátrak és szókimondók. kukkolók, ha kell.
3. ápoljatok jó kapcsolatot egy rendszergazdával, mert előbb-utóbb meg lesztek hekkelve.
4. szabadság, te szülj nekem trendet!

11 hozzászólás to “erdélyi bloggerina a diványon”

  1. Réku Says:

    🙂 Százlábú! És benne van a divány is. Értem én.
    + köszönöm!

  2. nelli Says:

    igazad van, sára, abszolút, az indok az, hogy azzal mentem oda, hogy najó, most az eccer befogom azt a nagy pofámat, és megpróbálok odafigyelni a többiekre is, és nem piszkálok senkit nyilvánosan. figyeltem is, mint ahogy olvastad. meg nekem nem megy ez a jelentkezősdi, mire felszólítanénak, elfelejtem a mondanivalómat, és dög voltam jegyzetelni. lehet, jobb lett volna, ha én pofázok, és a többiek basztatnak utána, nem tudom. természetesen nem bánom az elkövetett szövegeket, csak azt, hogy egyesek ennyire komolyan vették magukat, és hiúsági kérdést csináltak belőle, és ilyen mély külsérelmi nyomokat sikerült okozzak a lelkükön azzal, hogy elmondtam, hogy szerintem túl sokat beszéltek… nem tudom, hova tűnt a humorérzék, az önkritika és a kritika lehetősége, és miért ragaszkodnak egyesek olyan szigorúan lefektetett játékszabályokhoz, amik ebben a környezetben nonszenszként hatnak. mindig idegesített, mikor fogalmakról úgy beszélünk, mintha csakis egy értelmezési lehetőségük volna (etika, objektivitás, bloggertársadalom, stb., engem a nemzet, nemzetpolitika, stb. kifejezésekre emlékeztetett a dogmatikussággal).

  3. sK Says:

    s akkor en mit mondjak?

  4. edithsettings Says:

    sK: ?

  5. emoke Says:

    Olyan kevesen ismerik a mókát!
    Én csak azt bánom, hogy nem tudtunk beszélgetni egy kiadósat! De nagyon remélem (akarom mondani AJÁNLOM), hogy pótoljuk majd mihamarabb! 🙂

  6. edithsettings Says:

    legközelebb (májusban) az insomniába hívok minden számomra kedves bloggert, és megpingeljük a technorátit egy jó kis barna sörrel vagy unikummal 😀

  7. emoke Says:

    akkor indul a mókusvisszaszámláló! 😉

  8. putyu Says:

    Sorrendben:

    Kedves Réku, 13+ 2 végtag látható, ha a fejet is 1 nyúlványnak tekintem, még mindíg – 84. 🙂 Szerintem ne adjuk fel, Sára tud százlábút is, csak ki kell csiholni belőle 🙂

    A dívány valóban szuper. 🙂

    A találkozóval kapcsolatban egy bölcs francia mondás:

    Borzalmas most az íze, de minden benne van ebben az lében, hogy jó pezsgővé érjen…

  9. kövi sára Says:

    még nem érettem meg a százlábúra… miért akarod ellenem fordítani az erdélyi blogváriumot? 😀

  10. putyu Says:

    Allahra esküszöm, nem volt szándékomban, és azt is értékelned kell, hogy burkoltan bár, de megemlítettem a dinamikus fejlődésedet, és kiemelten említettem a benned lévő tehetséget 🙂

  11. kövi sára Says:

    valóban, a diványrajzolásban már hatalmas lépést tettem előre. valami művészeti akadémiát kellene végeznem, de most nagyon foglalt vagyok 😀

Hozzászólás