Sós rúd Zs-nek (csetten vendégbejegyzése)

by

Kisfiam, nagyon jól látom én, hogy mennyit szomorkodsz, nehogy azt hidd, hogy nem látom én. Azt hiszed, hogy nekem ez jó így? Hiába vigasztaltál, meg bátorítottál, amikor elbúcsúztál, ha azóta ennyire el vagy keseredve.

Én akkor vagyok, ha te jól vagy. Én akkor vagyok. Erre gondolj.

Pihenjél sokat, aludjál, mert ennek nem lesz jó vége. És egyél sok gyümölcsöt, most érik az eper, egyed.

És mondd meg annak a lánynak, hogy tényleg süssön sós rudat, ne csak ígérgesse. És ne hagyjon morzsát az asztalon, és szedje mindig el!

Mamáékhoz meg ne csak kéthavonta járj ki, jó?

És olvastam, amit nekem írtál tavaly januárban. És én is.

Vélemény, hozzászólás?

