mutter transilvanicus profil (remix)

by

anyámnál az első helyen állok mint bloggoló gyermek
ha írna blogot, talán jobban értenénk egymást
hibásnak tartom magam
végül is így szoktuk
mi ez a hülyeség és mi az értelme
annyit aggódom miattatok
ha te jól vagy én akkor vagyok
a konyha meg úgy néz ki

(anyám könnyű blogot ígért)
hogyan szereti a három kölkét és milyen büszke rájuk
milyen blogot írna a Babszem édesanyja?
meg néha talán rólunk is
ha sikerülne letenném magamról ezt a lelki terhet
megint az éjjel jött haza
vajon milyen lesz, ha valaha tényleg abbahagyom
amilyen rendetlen, de nincs akivel tárgyalni
hogy lássam nap-mint-nap azokat a kupacokat
a kisebbik fiam még nem írt blogot a messen sincs bent
már megint excel a megyének
vajon hányan is olvassák most éppen
hogy nem vagyunk tökéletesek
akármit mondok, az apja pártját fogja
az az érzésem, hogy menekül előlem
(mi lenne, ha némelyikünk anyja
mondaná el blogban bánatát?
megtehetné)
ez a rohanás és kapkodás kikészít
ismét korán kelek – dolgozni kell
féltem, hogy elront valamit
kiélvezem az internet minden lehetőségét

és az apám blogja?
img_9209.jpg

vendégszerepelt: mókusbirodalom, csetten, sultanus beatus;
blogbejegyzett: szeklermen, kücsük, gada, mákoscsusza, tempetőfi, edó, nelli, csaba, baudolino;
ötletelt, kommentelt: suto, nándika, LeHeL, apuska, marika, nandyol, réku.

1. díj: csetten, tempetőfi
2. díj: szeklermen, mókusbirodalom, kücsük
3. díj: sultanus beatus, gada, mákoscsusza, suto, nandyol
utódíj: edó, nelli, csaba, baudolino, réku

20 hozzászólás to “mutter transilvanicus profil (remix)”

  1. edo Says:

    nem tudtam, hogy targetbloggolnak az anyak, de sebaj, az enyem mar ugyis kavezik🙂

  2. edith settings Says:

    🙂 ó, a reggeli kávém! ez a blog kitörölte a fejemből… hm…

  3. tempetőfi Says:

    Hol a díjam?

  4. edith settings Says:

    nem volt meg az emilcímed (vagy ott van a blogodon, és én nem találtam?), ezért nem kaptad meg a kör-emilt: a hétvégén eljuttatom a digitális balerinát, a kis meztelent:) írd meg az emilcímedet a kovi.sara@poetrix.net-re.

  5. csaba Says:

    sajnálom, hogy lemaradtam a versenyről

  6. edith settings Says:

    írhatsz így utólag, mint edó és nelli🙂

  7. timo Says:

    koszonom szepen. es az anyukam is. :)) emailcim be van irva a szinte kotelezo mezokbe. ha nem lesz olyan nesztelen, hogy ne is halljam, amikor erkezik.

  8. csaba Says:

    edith: megesett🙂

  9. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    Szerintem mi sokkal kevésbé ismerjük az anyánkat, mint ő minket, és sokkal kevésbé is érdeklődünk iránta, mert természetesnek vesszük, hogy mi vagyunk a főszereplők. Pedig igazából most kéne főszereplővé váljanak, mert eltelt húsz-harminc év az életükből állandó másod vagy harmad vonalban. Én egyszer elhívtam anyámat Pestre, mert gyerek korom óta azt hallgattam, hogy ha ő egyszer úgy kávézhatna a Gerabaud-ban, mint egy pesti úrinő. És kiöltöztettem, és elvittem a Vörösmarty térre, majd kiugrott a szívem, hogy na tessék anyukám, mint egy úrinő, tisztára olyan vagy. És eljött odáig, és a szobornál megvetette a lábát, és nem mozdult. Nem akart bejönni. Végül hoztam neki egy tölcséres fagyit, gombócosat (nem bírja a gyomra a fagyit), és hazakullogtunk. Életemben akkorát nem sírtam, mint az nap este, amikor egyedül maradtam.
    Nagyanyámmal meg ültünk a Botvárnál, gyergyóban, és néztük a Nagyhagymást, és mondta, hogy ő már soha nem fog oda felmenni. És én mondtam neki, hogy ne beszéljen hülyeségeket. Pedig ő tudta jobban.
    És én vagyok a nagy hazug a Gerbaudval, a fagyival, meg hogy majd felviszlekénahátamonisahegyre magatartással.

  10. edith settings Says:

    valamit rosszul csináltunk, és nem tudom, ezt már ki lehet-e kalapálni… élő kapcsolat kell, mindennapi locsifecsis, pajtási- én ilyen anya próbálok lenni. néha nehéz.

  11. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    Neem, jól csinálta a mamám, meg a nagymamám, csak az élet egy nagy kurva. Nincs az a hiszti, rosszkedv, szótlanság, amit el ne tudnék neki nézni. Kurázsimamákok.

  12. mokusbirodalom Says:

    köszönöm szépen a részem!🙂

  13. baudolino Says:

    Ugyan lemaradtam a kiírásról, nemrég lett kész a bejegyzésem, de nem baj. Viszont
    szerintem kövisárának is járna egy díj az ötletért, részemrõl egy virtuális ölelés
    és puszi, egyébbel most nem szolgálhatok.🙂

  14. kövi sára Says:

    @ mókusbirodalom: szívesen🙂
    @ baudolino: köszönöm🙂

  15. Kücsük Says:

    jajdejó, köszönöm! sakkor kapok kis, meztelen balerinát verssel?>:D

  16. edith settings Says:

    ühüm😀

  17. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    Milyen egy igazi anyai uzenet?
    http://www.indavideo.hu/video/Rohogtel_mar_ma__2

  18. gada Says:

    thenkszölat!!! Ha elküldöd a balerinát, valószinüleg küldöm tovább az anyukámnak engesztelésül…úgyhogy elég sürgős lenne😀

  19. edo Says:

    es mi utodijasok is kapunk valamit? Pl legalabb egy meztelen balerina nagylabujjat🙂

  20. edith settings Says:

    bizonyám! ami késik, nem múlik.

Vélemény, hozzászólás?

