meztelenül, nesztelenül

by

ábrázolni egy táncosnőt nem is olyan könnyű. már sokféle változatot kipróbáltam: minimalistát, barokkot, rokkot– keresem az igazit, és amint megtaláltam, elküldöm az “anyám blogja” verseny díjazottjainak. ha valaki jótanáccsal tud szolgálni az ihlet fokozására, azt szívesen fogadom🙂
balettka

18 hozzászólás to “meztelenül, nesztelenül”

  1. Szeklermen Says:

    Ha segít, én eltekinthetek a meztelenségtől. A balerina már önmagában is elég díj.

  2. edith settings Says:

    segít a gondolat, hogy akár el is tekinthetnék ettől. 🙂 igazából egyetlen meztelen balerinát rajzoltam életemben, és tudod mikor? egy szülinapi buli után, amit rendhagyó módon egy sztriptíz bárban töltöttünk. másnap egy meztelen balerinát rajzoltam. hm…

  3. Szeklermen Says:

    Tekints el bátran. Rád bízom, milyen legyen; én mindenképpen örülni fogok neki🙂

  4. kis n Says:

    ugyan nem tudom milyen zenét is kedvelsz de egy kis ritmus gyanánt ajánlom a következőt: http://www.youtube.com/watch?v=rHw90EqpnQw
    remélem segít

  5. kövi sára Says:

    köszönöm, kis n, máris hallgatom! a gregoriántól a mahala-zenéig szinte mindent szeretek, ha szível-lélekkel és profin játszák

  6. Szeklermen Says:

    Feltettem a blogra mindkettőt. Ha osztozkodni kell, nehéz szűvel ugyan, de megteszem. A balerinák tetszenek. Nagyön köszönöm.

  7. edith settings Says:

    ha felteszed a blogra, akkor tényleg osztozkodsz sok mindenkivel🙂 creative commons. some rights reserved. szívem szerint személyre szabottat alkottam volna minden versenyzőnek, ha eléggé ismernék mindenkit (mondjuk Rólad tudom, hogy kitől kellene információt szereznem🙂 )

  8. baudolino Says:

    Megkaptam én is, és nagyon köszönöm õket, megmutatom majd a világnak is. De elõtte még egy kicsit önzõ vagyok, és csak egyedül nézegetem.🙂

  9. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    A zene se rossz, de hogy millen fántásztik pasi ez a Macfadyen! Dzsizösz. Nem lehetne egy meztelen balerint, mondjuk spicc, és hátból? Egy domborítósat meg egy homorítósat.

  10. edith settings Says:

    jaj, sz.b., valahogy kisajtoltam magamból két meztelen balerinát- mataharit és fatimát (a fél háremhölgyet, aki kadmium-irridium szálból köt zoknit a kedvesének, és akit megosztottam sok mindenkivel, mert megérdemli)- de hogy meztelen pasikat rajzoljak… arra nem mernék vállalkozni! illetve mernék, miért ne, de nem tenném ki a blogvárium ablakába! a horrorfantáziám elsorvasztaná a bimbózó blogbarátságaimat… vagy ki tudja?

  11. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    na feküdj le szépen a díványra, és mondd el, hogy hogy jön ide a horror fantázia:) egyébként gondolkoztam – személyiségteszt gyanánt – hogy a nekem küldött balerinák közül melyikkel tudnék azonosulni. és a második volt az (nem a mata hari miatt.)

  12. edith settings Says:

    dédelgetek egy jackson pollock-os tervet: mi lenne, ha fröccsentenék néhány személyre szóló mozgás-képet, és azt feltenném nagy felbontásban a szerverünkre? csak jöjjön haza a párom a tényfékezőgépeivel és a jelszóval

  13. kis n Says:

    jackson pollock naaagyon jó. támogatom az ötletet.

  14. edith settings Says:

    ja, a horror fantázia… te sz.b., az ott jön, hogy nem vettem észre Macfaydent, esküszöm! illetve láttam, hogy ott van, de nem vet-tem ész-re! na ebből mire lehet következtetni? hogy jobban szeretem a zenét, mint a pasikat?

  15. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    hu, restartoljad magad, vmi gond van a receptoraiddal:)

  16. edith settings Says:

    sztem a receptoraim rendben vannak😀

  17. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    te tod:), de sztem a balerinről ne monnyunk le. esztétikai alapon se. meg úgy PC, nemdebár?

  18. kövi sára Says:

    “meg úgy PC, nemdebár?” ??

Vélemény, hozzászólás?

