a kolozsvári diáklány prototípusa

by

intellectually sexy nem elég jó neki senki
fél lábán kékharisnya vállán etno-tarisznya
színes kívül és belül testén a lelke derül

6 hozzászólás to “a kolozsvári diáklány prototípusa”

  1. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    tökéletes! rögtön elkezdtem énekelni magamban, hogy “pesten jártam iskolába, ott nevelt apám! :))))))))

  2. Sz.Cs. Says:

    Az etno-tarisznyában pedig ott lapul a Lét és Idő, persze nem olvasás céljából, hanem hogy súlyt adjon a csaj személyiségének. Kocsmaasztalnál előveszi és az asztalra helyezi, mintegy véletlenül, hogy könnyebben kotorászhasson a jegyzetek, könyvtári belépők között a pénztárca után.

  3. szeklermen Says:

    CSak egy nagy f@sz kell meg

  4. edith settings Says:

    az is van elég

  5. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    na most képzeld el, ha a kocsmaasztalnál olvsassa a lét és időt.

  6. edith settings Says:

    sztem olvassa is. én is ugyanezt tettem- mondjuk akkor kant és kierkegaard volt a menő😀

Vélemény, hozzászólás?

