radikális lettem, bazmeg

by

ez itt nem egy mezei-paródia, bár sokaknak úgy tűnhet. próbálok nyaralni, azaz mentálisan lemenni lazába. tele van a fürdőszobám kencékkel- a tegnap is vettem néhányat: erősítik az önbizalmamat. igazad van, edó, fontos, hogy egy nő szépnek érezze magát- ilyen szempontból tisztára pazarlás nekem a kence, mert én anélkül is szép vagyok, és okos. ezért hívnak seron sztónnak.
img_9435_2.jpg

14 hozzászólás to “radikális lettem, bazmeg”

  1. emoke Says:

    milyen kencéket vettél?😀 muti!

  2. edith settings Says:

    – accord parfait beige-rosé (kedvenc alapozóm)
    – persavon douche hydratante, bois de cedre (új)

  3. emoke Says:

    nocsak, nem hangzik rosszul! majd legyenek balerinák az új sminkkészletből felruházva!

  4. edo Says:

    még a pazar nőknek sem árt néha a pazarlás.
    jó kencézést, hogy aztán jól ficázhass :))
    amire én nem sajnálom a pénzt, télen jól bevásárolok gyógynövényekből, főzök egy jó erős, hatalmas adag főzetet, bele a kádba úgy mindenestől, kádat feltöltöm forró vízzel és így lubickolok télen is a nyárban (jó lenne rászokni a gyógynövény gyűjtésre, ha valaki ilyeneket szervez hétvégeken, szóljon)

  5. Szeklermen Says:

    Teccik a cím. Te aztán nem viccelsz. Kemény vagy, bazmeg!

  6. Szeklermen Says:

    Ja, és ez lemaradt:🙂

  7. edith settings Says:

    basszus, be jó tusványoson a wireless, és az otthonról hozott black peak pinot noir 2000! life is even more beautiful than I am…

  8. sultanus Says:

    Nekem meg a felütés tetszik: “ez itt nem egy mezei-paródia”. Ja, hát kicsit belefeledkeztünk a komolytalanságba. De már mi is radikalizálódunk, vazze.

  9. edith settings Says:

    sultanus: ez halálosan komoly😀

  10. mezeinelli Says:

    kár, hogy nem mezei-paródia. sultanus: te is lemégy komolyemberbe? há már senki se lesz itt hippi-pánk-fánk? (egyébként erről írni akarok mostanság, bár asszem a nyaralás utánra marad, hogy milyen elszomorító, hogy a korosztályombeliek mind polgárosodnak, “mind gyermeket nevel, komoly vagyont gyűjt, pénzre pittyent”, sehol semmi jó kis destruktív anarchizmus).
    naszóval a kencékhez: kb. egy hónapja, mikor legutóbb kolozsváron voltam, és bementem a legzseniálisabb táskaturkálóba, ami létezik, vettem egy kisebb bőröndöt a kencéimnek, hogy minden magammal hurcolhassam oda, ahova akarom.

  11. edith settings Says:

    de a repülőn kidobják😦 nem engedik be a kézipoggyászba, csak összvissz 100 milliliterrel. grrrrrrr!

  12. sK Says:

    looool “bazmeg”😉

  13. edith settings Says:

    na már csíkszeredában nyomatom a san gennaro teraszán a wireless-t! a Tourist Informator HR Miercurea Ciuc nevű hálózaton lógok, és várom a bruschettámat. life is short: work less, play more!

  14. reku Says:

    serón sztón, a száguldó blogger.🙂

Vélemény, hozzászólás?

