hargitai fecskemadár

by

nekem ennyi volt tusványos: egy törött szárnyú fecskét
sajnáltam az árnyékban.

[félszigetre szívesen elmennék, egyetlen okból: blogból]
[kapucsínóznék blogtársaimmal, kedvenc napszakomban: délelőtt]
[de irtózom a melegtől, a tömegtől, és a mozgástér-hiánytól]
[tusványosra visszatérve, irigylem tihit, aki még tud mérgelődni, és tündét, aki lazán ironizálni]

5 hozzászólás to “hargitai fecskemadár”

  1. kövi sára Says:

    na de hogy sztároljam magam egy picit: alig tettem be a lábam tusványosra, máris lencsevégre kaptak és egy helyi lapban futtattak😀 igaz, hogy csak a második oldalon. az elsőn orbán és tőkés szerepelt.
    http://www.3szek.ro/modules.php?name=3szek&id=1523

  2. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    én még ennél is sokkal tongyóbb voltam tusványon, mint a fecske. brrr, homofób leszek a nyári programoktól.

  3. edith settings Says:

    ott voltál a tusványban, és nem találkoztunk?😦

  4. Szeplőtelen bordásfejű Says:

    igen, de csak a hegyibeszedet mentem meghallgatni es kozvetitetni. fszget?

  5. edith settings Says:

    nagyon szervezkedünk, sztem eljutunk valamikor. privátban megírom a mobilszámomat.

Vélemény, hozzászólás?

