az én romantikám nem izzad

by


hajába túr a szél
tipeg topog nem fél
mint gumibotos rendőr
a messzeségbe bámul

14 hozzászólás to “az én romantikám nem izzad”

  1. d. Says:

    the designated poodle walker

  2. drblondeee Says:

    láb ilag fej
    lőd öznék egy nagyot
    lega láb(b) is a koz
    mi kuss csönd be metszése
    vonz egy ékes csöppnyit

  3. edith settings Says:

    rend őr ha lábra kel
    kozmikus bajra fel
    feltia rabjaia
    zűrnek, sok
    sótlan dr
    omedár

  4. drblondeee Says:

    🙂

  5. edith settings Says:

    a képet miróból kroppoltam (jaj de szörnyűt írtam, felkerülök a szeklermen neomagyar feketelistájára😀 )

  6. kis n Says:

    hónom alatt a harmat
    ssak a múltra utalhat
    mikor még olyan volt a módi
    és szeretett a Móni

  7. edith settings Says:

    harmatos só
    mindenre jó
    éled a múlt
    kopik a pult
    kihűl a kakaó

  8. kis n Says:

    feléled a fel
    lelohad a le
    huzamosabb ideig
    nem foghatom be😀

  9. edith settings Says:

    ó ne fogd be a végtelent
    inkább mőbiusz-szalaggal
    kösd át és éld a mát

  10. kis n Says:

    mára figyelve
    múlton merengve
    jövőt tervezve
    hova jutok?

  11. edith settings Says:

    helyben maradsz

  12. kis n Says:

    mondasz valamit…

  13. drblondeee Says:

    ja, én is erre gondoltam, de akkó meg hogy?

    (asszem nagyon szeretem Mirót, hogy kiszúrtam, h tetszik. bejön ez a kis kiszámíthatóság nagyon)

  14. edith settings Says:

    mirót nehezen tudnám megunni…

Vélemény, hozzászólás?

