hát gyerekek, az explorer egy fos

by

nem is tudtam, hogy ennyire az, mert én safari-t és mozillát használok. de most máshonnan iiiirok (hosszú i sincs?) – na ebből se lesz ma balett… szóval teljesen széttdobja néhány blog sablonját (a sajátomat érdekes módon nem):
andriska és jánoska blogját szégyentelen módon;
baudolino sem olvasható rendesen;
rékunál afganisztáni állapotok uralkodnak.
hm. lehet, hogy a sablon a hibás? nem hinném. grrrrrrrr. c’est le microfosh.

One Of These Buttons Will Get Me Out Of Here

5 hozzászólás to “hát gyerekek, az explorer egy fos”

  1. edith settings Says:

    fotó: cayusa (flickr).

  2. betond Says:

    Ezt elmondtam volna kipróbálás előtt is… Tapasztalva tanulunk.

  3. edith settings Says:

    rég használtam mikrofos-böngészőt, ezért el is felejtettem, hogy mennyire rossz. itthon nincs is a gépen. blogot meg végképp nem néztem azon a koszos ablakon át.

  4. zolika Says:

    nem tennetek fel valahova valami screenshot-okat azokrol az elmutilalt blogokrol?
    mert en en IE-t hasznalok es azt hittem, hogy nalam jol bejonnek…:)

  5. edith settings Says:

    már késő… hazaértem.

Vélemény, hozzászólás?

