mindenkit másképp csinálnak

by

LGT-csalódás a félszigeten: főpróbáltak a Szigetre, élvezkedtek saját maguknak…😦 akár tetszhetett is volna, ha bőrfotelben hallgatom, egy unikum társaságában. kár. egy dédelgetett kedvenc, akit untam három órán keresztül.

7 hozzászólás to “mindenkit másképp csinálnak”

  1. edith settings Says:

    örülök, hogy volt blogtali (erről majd később). ezért megérte kijönni a félszigetre!

  2. Karesz Says:

    Hello Sharon Stone!
    Nos tényleg igazad van, mi is ott voltunk, hiába. Dilettáns osztás volt a javából! A végét már meg se vártam, miután 25 percig várakoztattak, 45 percig vártam valamire, aztán irány haza. Ha jól értettem , Te kivártad a végét. Hogy bírtad ?

  3. Nekem a zene, a zene, a zene kell… « Réku online Says:

    […] is, akik úgy gondolják, nem volt ez olyan rossz. Nándika a hosszú improvizációkat élvezte. Sára szerint csak a Szigetre főpróbáztak. Kriszta szerint ott meglincselnék őket, ha csak ennyit […]

  4. edith settings Says:

    nehezen bírtam, mert megszoktam, hogy továbbkattintok, ha valami idegesít.

  5. kis n Says:

    nagy elkeseredés volt, hogy nem tudtam visszamenni vasárnapra, de egyre inkább úgy tűnik, hogy nem kell bánnom. pedig az LGT hát az egy érzés…

  6. edith settings Says:

    jöhettél volna bloggertalira a sörhajóra

  7. kis n Says:

    jöhettem volna, olvastam róla valamelyik bloggon. előbb el kell fogadnom, hogy belogger vagyok vagy mi, meg ugye nem voltam már Vásárhelyen. lesz még alkalom. addig marad a virtualitás.🙂

Vélemény, hozzászólás?

