imádok írni

by

ez valami betegség?

14 hozzászólás to “imádok írni”

  1. seronszton Says:

    photo: cath

  2. LeHeL Says:

    Az🙂

  3. seronszton Says:

    ahh…te is fijam lehel…😀

  4. kis n Says:

    ez jó. és a titkaidat igen is adod, meg tanácsot, meg jókedvet, meg millió 1 dolgot.

  5. putyu Says:

    Adja azt a millió meg egy dolgot, és aki rendszeresen olvassa ezt a blog-ot megismerheti a szerzőt, aki erdélyország legtündéribb balerinája🙂
    Ez a kép, és a hozzá fűzött megjegyzése nem önmagáról akart szólni, lám mégis hogy megértetted az üzenetét, tagad a kis huncut🙂

    Nos nekem – és ez izlés dolga, nem vita akar lenni – az alábbi kép érdekesebbnek tűnik cath terméséből:

    http://www.flickr.com/photos/___cath/525078329/

    Természetesen az is lehet, hogy csak direktebb volta miatt hatott primitív lelkemre🙂

  6. seronszton Says:

    kis n, köszönöm! nehezen, de megszoktam, hogy fiú vagy, és nem lány🙂 (az egész blogváriumot megtévesztetted, hehe)

    putyu, you are flattering me, my blogfriend😉 biztos, hogy te vagy az? és nem valami imposztor putyu?

  7. putyu Says:

    Határozottan kijelentem, hogy szigorú, sokoldalú elemzés által megalapozott szakmai véleményt írtam🙂
    Kedves szavaidtól viszont elolvadtam, és most töröl fel a takarítónéni🙂
    Megvallom imposztor vagyok, de az a putyu…

  8. kis n Says:

    mióta felfedeztem a bloggokat csodálom azt, hogy tudtam élni nélkülük, azaz hova voltak elbújva azok, melyek most a szememet verik ki.
    sok érdekességet és hasznosságot találtam bennük, tőled is kaptam tanácsot nem egyszer. én tartozom köszönettel.
    webkettő rulez

    és appropó, már elnézést, de mivel tévesztem én meg a blogtársadalmat? a blogger neme miből derül ki?

  9. seronszton Says:

    semmiből… egymás fantáziájára vagyunk utalva🙂 sztem az előző avatarod téveszthetett meg. emlékszel? edó is a leánkákhoz linkelt be először! a román blogommal én is megtévesztettem néhány úriembert: messengeren vitatkoztak, hogy drogos tizenéves csajszi vagyok-e, vagy harmincas dögös maca (vörös hajjal, nagy mellekkel). szétröhögtem magam, amikor a srác elküldte a beszélgetést mess-en.
    tőlem kaptál tanácsot? ez meglepett🙂

  10. putyu Says:

    No, azóta tudjuk, hogy mindkettő Te vagy, sőt, a harmadik, az igazi is….

  11. kis n Says:

    valóban így volt, edó is leánkának nézett első körben, ami hízelgő, hisz nagyra tartom őket. elsőre én sem ilyennek képzeltetek, az fix, de ez így jó.
    tanácsot nem is egyszer adtál és mindig meglepett a tapasztalat ami a szavaidból átjött

  12. seronszton Says:

    tapasztalat? minden áldott nap újrakezdem az életet…

  13. kis n Says:

    talán pont azért. és egy elég hosszú időre el is felejtettem élni…

  14. seronszton Says:

    önfeledten élni: az a jó.

Vélemény, hozzászólás?

