megvilágosodtam, wazze!

by

identitás-kommunikációt gyakorolok, amikor én naívan azt képzelem, hogy egyszerűen csak blogolok! ezt írták a blogkönyvben.

4 hozzászólás to “megvilágosodtam, wazze!”

  1. seronszton Says:

    fotó: Tarky7

  2. edo Says:

    höh
    a kép tetszik, ülök is be én is iziben s aztán iszkiri

  3. seronszton Says:

    jó kis póz, akárcsak a blogom😉
    mikor sörözünk már, edó?
    máris elárulom, hogy
    kedvenc söröm a
    barna leffe.
    uff!

  4. edo Says:

    hát gyere olthévízre, nemtom, barna leffe akad-e, de barna legény annál annálabb.
    ha nem, majd valahol csak összefutunk kerek erdélyországban, épp tegnap írtam valakinek, hogy veled azért nem találkozom, mert nem minden út vezet edóhoz, olyan is van még mindig ami rómába😦
    önérzetem tépi a hajam.

Vélemény, hozzászólás?

