próbálom megérteni a pasikat

by

figyelni szeretni őket
óvni a naptól és
a széltől
de csodálni?
csak a nőket…

13 hozzászólás to “próbálom megérteni a pasikat”

  1. LeHeL Says:

    Miért ?

  2. seronszton Says:

    a gyengébbet, a nyomibbat szoktam csodálni. privát agyféltekémmel át tudom érezni a pasik privát nyomorát, és tudom csodálni azt, aki ebből kimászik. de publikus, szakmai agyféltekémmel nem. pláne itt nem, mácsóland-ban.

  3. seronszton Says:

    ja: és nem valamiféle péniszirigység (vö. frajd) beszél belőlem: politikai csúcsokra továbbra sem vágyom. sőt másfajta közéleti csúcsokra sem🙂

  4. edo Says:

    nagyon jól teszed, de hát tudod.

  5. kis n Says:

    én többször nekifutottam, hogy megértsem a nőket…hasztalan. a pasik szerintem eléggé átlátszóak, még ha legtöbbjük komoly műszakállt hord is…

  6. seronszton Says:

    én sem értem a nőket, de magyarázni tudom őket😀

  7. drblondeee Says:

    nekem régebben eszembe sem jutott a lehetőség, hogy meg akarhatnám érteni őket, azt hittem, engem kell megérteni, akkor majd minden világos lesz mindenkinek:)
    aztán eszembe jutott ez a megértéses dolog, de hamar rájöttem a versike igazságára, azzal, hogy azért a csodálatraméltóság jogát nem adományoznám csak a nőknek.
    az viszont tény, hogy találkoztam már néhány klassz, példaértékű emberrel, ezek úgy emlékszem, főleg nők voltak. de nem vitatnám el magamtól a péniszirigység lehetőségét sem…
    …továbbgondoltam és arra is jutottam, hogy az is érdekes kérdés a témával kapcsolatban, hogy melyik nemnek vagyon nagyobb szüksége a csodálatra…

  8. seronszton Says:

    annak, amelyiknek nagyobb az egója. de ilyen nem nincs! ez nemtelenség lenne😀

  9. seronszton Says:

    az enyém közepes (M). mármint az egóm. 🙂

  10. drblondeee Says:

    ej ej, ha már kibújt a szög a zsákból, nehéz annak oda visszabújni:)

  11. csabi Says:

    És nem lehet a pasikat egyszerűen csak embernek tekinteni, s nem valami birtoklandó játékszernek? Csak kérdezem…

  12. seronszton Says:

    ha nem tekinteném embernek, nem bosszantanának azok a társadalmi csapdák, amikbe belekényszerülünk- nők és férfiak egyaránt, egymás kárára… nehezen tudnám elmagyarázni, hogy mennyire bosszant a macsó környezetem… talán te szerencsésebb helyzetben vagy, nyitottabb környezetben élsz, mint én itt, székelyföldön.

  13. drblondeee Says:

    csabi: lehet, de minek? úgy értem, akkor hol marad az élvezet?:)

Vélemény, hozzászólás?

