vártalak elhagytál csengő zolival megcsaltál

by

ha zolit elkapom felakasztom me tiszta szívből szeretlek
mé csináltad ezt velem a szukkot es én fizettem
te soha semmit nem fizettél me egy turkálóban dolgozol
vettem neked lepcsit es laskaszűrőt tepsiszettet
de te ezt nem értékelted me csengő zolival megcsaltál
(szekler rap á la kozma et al., 2007)

12 hozzászólás to “vártalak elhagytál csengő zolival megcsaltál”

  1. d. Says:

    LOL!

  2. noirhofeherke Says:

    szegeny zoli…:) en vele tartok:)

  3. seronszton Says:

    én arankát is sajnálom… nehéz lehet két csíki bicskás között őrlődni. tapasztalatból mondom: már kértek fel bicskával táncolni falusi bálban, zágonban (mikes kelemen mester, bocsáss meg…)

  4. noirhofeherke Says:

    “edes nenem” es tanc kozben a bicska hol tartozkodott?:D remelem nem rejto rajongo volt a tag…:D

  5. seronszton Says:

    táncoltam egy aranyos sráccal, és a zágoni bicskás “lekért” (így mondják). nehéz volt a néptáncos-életem…

  6. csengő zoli Says:

    sziasztok! üdv bpről, azt hiszem, az open stage éppen most futott be minálunk. aranka szeretlek, a világ legjobb száma:)

    http://gatveder.hu/adatlap.php?id=8891047

    amúgy mi a lepcsi és a laskaszűrő?:)

  7. csengő zoli, szeretlek! nekem a test a fontos « balettka Says:

    […] és csak utána a lélek! zolikám, én nem hazudok neked, úgy örültem, hogy üzentél ezen a bloggon keresztül… elmagyarázom a lepcsit és a laskaszűrőt, met én egy topkúlmájer csaj vagyok. lepcsi az az […]

  8. Licc-Lucc Says:

    Lehet tudsz róla, lehet nem, nagy néptáncos összeröffenés lesz Szeredában 29-én szombaton este a sportcsarnokban, 30 éves az erdélyi táncház stb blábláblá whatever whereever.

  9. Leyo Says:

    +van ez valakinek? Egyszer hallotam, de szétröhögtem az agyam… Jó lenne újra😀

  10. seronszton Says:

    Leyo: itt:
    http://gatveder.hu/adatlap.php?id=8891047

  11. Leyo Says:

    yah, köszi, most látom valaki már belinkelte😀

  12. Bianka Says:

    I love Zoli!!! Zolival vagyok!!! Csengő Zoli=szív

Vélemény, hozzászólás?

