szeptemberi horoszkóp

by

föld: bak, bika, szűz
munka, munka, munka. stabil kapcsolatok. gulyás.
víz: halak, rák, skorpió
kísérletek. kísértetek. állásinterjú. csirkepaprikás.
tűz: kos, oroszlán, nyilas
tanulás. tanulás. szerelem. szegedi halászlé.
levegő: vizöntő, ikrek, mérleg
utazás újra meg újra. megbocsátás. pörkölt.

13 hozzászólás to “szeptemberi horoszkóp”

  1. betond Says:

    Nem tudom honnan vetted a horoszkópot, de nagyon igaz, rám és egy kedves ismerősömre is… Kösz, segít fókuszálni a lényegre.

  2. seronszton Says:

    a bantu misztikát tanulmányozom… ugyanakkor a klaszter-elemzés segít abban, hogy ne aprózzam fel az információt, hanem tömbösítve értelmezzem. rám is nagyon talál. milyen állat vagy?

  3. seronszton Says:

    ja bocs, most látom, hogy nyilas. akkor neked is halászlé😉

  4. betond Says:

    Oh, igen, meg kell barátkoznom a halászléval. Tegnap este isteni lacazsaláta, ma tengeri halfilé kapribogyós mártásban, mi jöhet ezután? Túróscsusza? Azt miért nem kívánsz senkinek?

  5. seronszton Says:

    az az októberi menü. te inyenc vagy! csupa jókat eszel. én csak magyar kajákat tudok főzni: gasztro-konzervatív vagyok. vagy csak lusta?

  6. betond Says:

    Ezt sem gondoltam volna, kár hogy a masina otthon maradt:

    Mexikói volt fincsi nagyon, tésztába csavarva zöldséges hús, csípett, és felfedezni véltem benne lila párolt káposztát. Előtte hideg paradicsomleves parmezánnal és valami fantasztikus zelleres ízzel, ami annyira nem esett jól a hideg után, talán inkább egy meleg húsleves vagy minestrone felmelegített volna. Tegnap a bor melegített, ma nagy adag fekete csokoládés csokitorta, amúgy extra drága, tobbe került a kávéval mint az ebéd maga. Postolom is. Mert tetszik amit irtam. Holnapra Thai ebédet ígértek, és az ebédelőtársammal megígértük magunknak, hogy végre jóllakunk pénteken szusival. Eddig nem ettem, épp csak kóstoltam.

    Gondoltam rád, mit mondhatnál: orgia, előjáték vagy utójáték, vagy ma fáj a fejem, hagyjuk?

  7. seronszton Says:

    egy ilyen menütől a fejem se fájna!
    tegnap almatortát kaptam névnapomra.

  8. betond Says:

    Oh, elfelejtettem boldog névnapot kívánni. Boldog névnapot!

  9. seronszton Says:

    köszönöm. nem tudhattad, hogy rozinak hívnak🙂

  10. Kinga Says:

    kísérletek, kísértetek, csirkepaprikás abszolválva, több ízben is (na jó, csirkepaprikás csak csirkepaprikás ízben). Netán tudsz valami jó kis állást?

  11. seronszton Says:

    melyik országban?

  12. Kinga Says:

    Alice Csodaországban

  13. seronszton Says:

    katt ide, és megtudod, hogy melyik foglalkozásra pályázhatsz, muhaha!
    http://milegyek.extra.hu/index.php

Vélemény, hozzászólás?

