te felméripéter, ez milyen erdő?

by

átverés? nekem nincs egy árva fám se? mintha egy hadseregnyi favágó druzsbával végigszántotta volna! én depis leszek! miért tetted ezt velem? öko-anarchizmusomra alapoztál, és belecsábítottál a játékba… a gyengébbek kedvéért link következik:
óperencia, a horrorerdő. felméri péter hihihi hehehe hahaha felkérésére.

5 hozzászólás to “te felméripéter, ez milyen erdő?”

  1. felméripéter Says:

    Az elején kapsz egy mezőt, aztán az a látogatásoknak megörülve, beerdősödik. Szóval naponta látogatni szépen, és bíztatni mindenkit erre. Nézd nekem milyen szép nagy már😀

    http://felmeripeter.clicksospadurea.com/

    (Baloldalt írja, hogy hány leveled van az erdőben. )

  2. seronszton Says:

    44 faleveled van, alakul.🙂
    az én erdőm sose fog szépre nőni!
    brünny brünny.

  3. felméripéter Says:

    Kéne valami erdősítő társaságot szervezni, hogy szaporábban nőljenek azok a fák. Hogy meghackeljük a rendszert😀

  4. seronszton Says:

    most 11 falevelem van. belinkeltem a bloggerek közé, muhaha… nem vagyunk mi egy kicsit őrültek?

  5. felméripéter Says:

    Mi csak meg akarjuk menteni az erdőket és így támogatjuk őket😀

Vélemény, hozzászólás?

