csengő zoli, szeretlek! nekem a test a fontos

by

és csak utána a lélek! zolikám, én nem hazudok neked, úgy örültem, hogy üzentél ezen a blogon keresztül…
elmagyarázom a lepcsit és a laskaszűrőt, met én egy topkúlmájer csaj vagyok. lepcsi az az izé na… strandpapucs, flip-flop. a laska meg 1szerűen tészta, zolikám… hallom, hogy nagyon felfutott annak a szeklerBoy-nak a dala… csók, és itt a kép rólam, a lepcsiről és a testőrömről. Aranka.

5 hozzászólás to “csengő zoli, szeretlek! nekem a test a fontos”

  1. seronszton Says:

    fotó: Usovo

  2. Csengő Zoli (trackback) Says:

    “sziasztok! üdv bpről, azt hiszem, az open stage éppen most futott be minálunk. aranka szeretlek, a világ legjobb száma:)

    http://gatveder.hu/adatlap.php?id=8891047

    amúgy mi a lepcsi és a laskaszűrő?:) “

  3. Szeklermen Says:

    Nem semmi ez a szám. Rég röhögtem ennyit. Tepsiszett…

  4. Lyudit Says:

    Na és a szukk? Nem hiszem el,h azt mindenki tudta… na.. lényegtelen! Valóban a világ legjobb száma..!!!!! Tudtok valamit arról,h nincs e nekik több? Ja.. és elismerésem a bloggerhölgynek!🙂

  5. seronszton Says:

    van nekik több, offline🙂
    és köszönöm a megtisztelő “hölgy” jelzőt: jövök egy szukkal!

Vélemény, hozzászólás?

