mit vásároltam ma, milyen zenéket hallgattam

by

most egy igazi blogbejegyzés következik, nem olyan vacak balerinás, unalmas undorground! kedves naplóm, ma egész nap weather report- és joe zawinul syndicate-albumokat hallgattam (netrádión), és huhh, hahh, vásárolni is voltam ám! vettem házikenyeret (bodokit), vajat és szőlőt. mekkora kő esett le a terhelt lelkemről… ezt muszáj volt kiírnom magamból.

5 hozzászólás to “mit vásároltam ma, milyen zenéket hallgattam”

  1. LeHeL Says:

    ez a betegség már csak ilyen..🙂

  2. seronszton Says:

    jó a terapeutám, szerencsémre.

  3. edo Says:

    én meg szombaton vajaskenyeret ebédeltem, öt gerezd izabella szőlőt, egy pohár vörösbort, merlot-t. de, és ez a lényeg, tegnap a parasztmúzem udvarán ittam egy… namit? tadammm, barna Leffe-t. Csak miattad. Mert, igaz ugyan, h nagy barnasörbarát vagyok, de ilyet eddig még nem ittam. S csak nem gondolod, hogy csak úgy láttatlanban eladom a bőröm.

  4. seronszton Says:

    én is vajaskenyeret uzsonnáztam, szőlővel. barna leffém nem volt, csak silva. ízlett?

  5. edo Says:

    shát.

Vélemény, hozzászólás?

