béfé, köszönöm a kövisárikont!

by

madarat lehetne fogatni velem, igen:

hálás vagyok, hogy nem lepkét akartál fogatni velem, mert lepkefóbiás vagyok:D

4 hozzászólás to “béfé, köszönöm a kövisárikont!”

  1. d. Says:

    Nagyon aranyos a csibe😀

  2. seronszton Says:

    az kutya!

  3. bence Says:

    Te is lepkefóbiás? Valahol láttam az előbb… Én meg azt hittem, hogy 25 évesen én vagyok az egyetlen, aki behívja a marketing igazgatót azzal, hogy “Vagy az éjjeli lepkét hajtod ki, vagy nem dolgozunk!”

  4. seronszton Says:

    ugye milyen ciki? elmagyarázni a világnak, hogy betegesen rettegsz azoktól a kis aranyos (?!) ártatlan lényektől… bármikor megsimogatom inkább a kígyót, a békát, a gyíkot…

Vélemény, hozzászólás?

