kedves szpemmerek! jó a merevedésem!

by

nem akarom kielégíteni a barátnőmet.
nem vágyom húsz órás kéjre.
publikusan átkot mondok
erre a marketing-
fekélyre!

5 hozzászólás to “kedves szpemmerek! jó a merevedésem!”

  1. Licc-Lucc Says:

    Ajajj, sajnos mindenkit kerülgetnek. Az utóbbi idöben egyre több ront rám a messengeren, annyi van belölük mint a szemét. Az e-mail boxokban meg hogy sajnos mi van, inkább no comment. Egészséges, testileg-lelkileg ép embernek szerintem nincs szüksége a kéretlen reklámok tárgyául szolgáló úgymondd csodaszerekre amelyek több kárt okozhatnak mint hasznot.

  2. seronszton Says:

    ha még te sem tudod őket kivédeni, akkor mit szóljak én? my feeble skills don’t meet the power of the dark side😦

  3. Licc-Lucc Says:

    Nekem se túlságosan szakterületem a Spam&Co. A megoldás szerintem a több e-mail cím használata, egy pár ami publikus célokra legyen, ilyen-olyan netes feliratkozások stb, legyen egy “szemetesláda” amibe jöhet minden, akkor a másik része amit az ember csak biztos helyeken használ. A másik dolog hogy semmi gyanús levelet nem kell megnyitni, mert aztán megtörténhet hogy utána zsákkal jöjjön a spam.

  4. MÁK Says:

    Engem is folyton azzal biztatnak, hogy legalább a duplájára nő a péniszem… Azt bezzeg nem gondolják végig, hogy a búsba fogom eldugni egy csipkés bikinibe.😀

  5. seronszton Says:

    Licc-Lucc: nyolc drótposta-fiókom van… kettő szennyezett.
    MÁK: csipkés bikinit a szpemmereknek!

Vélemény, hozzászólás?

