mondtam már, hogy szeretem a macskákat?

by

őket itt különösképpen… gyerekkoromban a kutyákat szerettem. uramisten, láncra verve tartottuk bodrit, brrr… ma ez elképzelhetetlennek tűnik. ma félek a kutyáktól, utálom a láncokat, és megértem a macskákat. ők is engem.

6 hozzászólás to “mondtam már, hogy szeretem a macskákat?”

  1. seronszton Says:

    fotó: Tjflex2

  2. Licc-Lucc Says:

    Cica-mica rulz, nekünk van belölük vagy 8 db. Sajnos nem sikerült idejében rendezni a szaporulatot és most meg fogjuk a fejünket… Ha nem lennének annyira vadak akkor még elmenne valahogy. Sajnos a 99,99%-a igencsak fut amerre lát amikor próbál valaki hozzájuk közeledni. Megkapták az ideális búvóhelyet az egyik padláson és aztán csak egyenként hozták le onnan a kicsiket. Napról napra nött a számuk.

  3. seronszton Says:

    nekünk csak tengerimalacunk volt… tömbházban lakunk rég😦

  4. LeHeL Says:

    nekem meg volt egy gyönyörű burmai fajmacskám, nagy, szépkék, intelligens szemekkel🙂

  5. sultanus Says:

    No de ennyire?🙂

  6. seronszton Says:

    szépek, okosak, függetlenek: mi másra vágyhatna egy magamfajta seronszton?😛

Vélemény, hozzászólás?

