flippy

by

2 hozzászólás to “flippy”

  1. Dr. Stein Says:

    hehhehehee!!! A rózsaszín folyadék belek halmaza, igaz? Sajnos a sült kacsa elvonja agyamból a vért és később elemzem, de néhány mondatban szívesen meghallgatnám, mi miért került a képre.
    A vért izzadó, sötét felhő találó.

  2. kövi sára Says:

    A rózsaszín folyadék vér vér vér!
    Gyilkos maci ez a Flippy, bár csak
    néhány rövidfilmjét néztem végig…
    Buliból jöttem, kómás vagyok, most
    inkább elhalasztanám a rajzok elemzését.
    (De hát én elemezzem? Szerintem előbb te).

Vélemény, hozzászólás?

