lajos, ne ízetlenkedj!

by

én úrilány vagyok, és az is maradok: ezt örökre jegyezd meg! főzni nem szeretek, más szokásról meg szó sem lehet!

7 hozzászólás to “lajos, ne ízetlenkedj!”

  1. seronszton Says:

    fotó: sugarbarre

  2. F.A. Says:

    Ellenállható szépségű😀

  3. Balázs Says:

    Dancs Mónika!

  4. betond Says:

    Valaki szoljon mar neki, hogy eltelt egy kis ido, oviba mar be se vennek.

  5. seronszton Says:

    hát lehet ezzel az ex-hibicionista nővel beszélni?!

  6. drblondeee Says:

    szerintem a kisugárzását akarja balerinába fojtani

  7. seronszton Says:

    lelkem mély bugyraiban fizikus vagyok (oda akartam felvételizni)- ezért mindenféle mérhető kisugárzást komolyan veszek… de ma nem hiszek arankának.

Vélemény, hozzászólás?

