zuhog az eső

by

én meg szeles- napos
tavaszos-nyaras
álmokat szövök.
mindjárt jövök.

4 hozzászólás to “zuhog az eső”

  1. seronszton Says:

    fotó: tearoom

  2. betond Says:

    Pillangó vagyok egy vadvirágon.
    Én porzok most ezen a tájon. (MCL)

  3. seronszton Says:

    én meg azt álmodtam az éjszaka, hogy egy android vagyok, és elektromágneses tereim nagyok.

  4. ana remix dada « joc fecund Says:

    […] rînduială defragmentează-mi aleator o merdenea tu stolnic brambura pe caldarîm trebuie-un troc fecund pe-o creangă doină vîrtej sau joc de-o […]

Vélemény, hozzászólás?

