majdnem einstein vagyok

by

zseni-gondjaim nagyok
(mondom: majdnem).

8 hozzászólás to “majdnem einstein vagyok”

  1. edo Says:

    előbb végy egy olyan tablettát s fogadd meg Nelli tanácsát, mert, úgy tudom, Einstein férfi volt
    s azzal búcsút inthetsz majdnem gondjaidnak🙂

  2. seronszton Says:

    valahogy nagy nehezen beleértem a női szerepbe, és most még te is, edó, le akarsz beszélni róla? brünny-brünny…

  3. edo Says:

    jaj dehogy, csak prünnyögtetlek🙂 amióta nénédnek szólítottál, diznyó lettem, visszaélek azzal, h végre én vagyok a nagyobb és nyivogtathatom a kisebbet. de, csak húgomicázz le, rögtön visszaszelidülök🙂

  4. seronszton Says:

    ja, az édes néném az csak amolyan rodostói szleng:) prünnyögtess csak, mazokista lelkiállapotban vagyok…

  5. edo Says:

    tudom, drága, de micsináljak, ha én meg mikeses voltam🙂 komolyan veszem az ilyen cuccot🙂

  6. seronszton Says:

    nocsak. furcsa, hogy ott nem futottunk össze!

  7. edo Says:

    jaj te, hát még hányszor mondjam, h prezsmerbogi háta mögött ültem, 96ban, ha máskor nem, órán, mind összefutottunk🙂 jó, igaz, azok csak olyan felszínes súrlódások voltak, nem ilyen napi karambolozások :)))

  8. seronszton Says:

    ne basszál! jaj de:)

Vélemény, hozzászólás?

