bach, imádlak!

by

6 hozzászólás to “bach, imádlak!”

  1. seronszton Says:

    csalok. most trance-t hallgatok:))

  2. vlad Says:

    emlekeztet a roman, Titi, baratomrol aki ezt es Beethovennek a “Moonlight Sonata”-jat szerepelte nekem, a nagyapjanak es a papnak a magyar reformatus templomban…Zilahban. Titi most Torontoban van. Utojara azt mondta nekem hogy mozdonyvezeto akar lenni. Tenyleg nem viccelek.🙂

    (off-topic) – haha, en most jottem ra (amikor figyelmesen elolvastam) hogy seronszton a Sharon Stone-tol jon…latod ha nem gyakorlom a magyart…

  3. seronszton Says:

    hát nem túl magyaros ez a seronszton:) de a kövi sára sem esik le blog-olvasóknak. ez az eredeti nick-em.

  4. seronszton Says:

    off-topic: ma beastie boys-t és the oppressed-et hallgatok. punk-mood:)

  5. vlad Says:

    “Guess who gives and receives
    Loads of Hanukkah toys
    The girls from Veruca Salt and all three Beastie Boys…”

    Adam Sandler – hanukkah song😛

  6. seronszton Says:

    szeretem őket. meg a The Oppressed bandát:)

Vélemény, hozzászólás?

