jaj, cicuskám-micuskám, mit csináljak?

by

hát adjál nekem valami finomat,
de ne whiskast, ne ne ne ne!

10 hozzászólás to “jaj, cicuskám-micuskám, mit csináljak?”

  1. seronszton Says:

    fotó: ChickadeeD

  2. nimicoriginal Says:

    voltam szavazni. es teat venni. haza jottem es iszom a teamat. es ez jutott eszembe: lipton-t kivanok, mert lipton-t imadok. kis hulyeseg…

  3. seronszton Says:

    szeretem a liptont:) cseppet sem hülyeség! de mit tartasz az arcod előtt ott a képen? maszkot? fatojást?

  4. nimicoriginal Says:

    csokolade tojast…akkora mint az arcom. de az asztalon egy megnagyobbik volt.

  5. seronszton Says:

    wooooooooooooooooooooooooooooooow!

  6. Anoraknophobia Says:

    Ő A LION KING…:)

  7. seronszton Says:

    queen:)

  8. betond Says:

    Az én cicám elkóborolt, fáj a szívem érte.
    Whiskast kapott, pedig nem azt kérte.

  9. seronszton Says:

    😦

  10. zsoci Says:

    😦 az én cicám ektűnt pedig én találtam még az ugvarunkjóhoz közel😦 olyan pici volt h nekem kellett szoptatni nagy inyekcióstűvel😦 én tisztítottam kia hejét mindent megkapott:( mikor vemhesvolt én ápoltam😦 született 7 kiscica gyönyörű szépek hófehér és fekete🙂 akkor láttam utoljára mikor elmentem bnőmhöz aludni és mikor vissza jöttem éreztm h nem kellett vna elmennem😥

Vélemény, hozzászólás?

