wanna see me naked, gandhi?

by

szabadság, vagy tekintély? szabadság. nem kérdés.
bal, vagy jobb legyen nekem? hát ne csak nekem, wazz!
picture-5.png
nelli román blogjáról jött a labda, és továbbküldöm edónak, na meg betondnak, aztán kis n-nek, bognárnak és gadának. ja és virágnak.
a teszt itt.

14 hozzászólás to “wanna see me naked, gandhi?”

  1. Bognár Zoltán Says:

    Mindenben leelőztél! 🙂

  2. seronszton Says:

    nna: szerinted képviselve vagyok-e az EP-ben? kékekre és lilákra szavazott az Erdélyi Magyarság…

  3. rugolabnyusz Says:

    csúszok vele, ha nem baj:/.

  4. nimicoriginal Says:

    am răspuns şi eu la leapşă. vezi ce mi-a ieşit.. kösz 🙂

  5. seronszton Says:

    virág, sose késő:)
    vlad, rohanok a blogodra!

  6. Bognár Zoltán Says:

    Félreértettem a “van egy pol-teszt labdád tőlem” (fél)mondatot. Szóval tőled jött a labda számomra, s nem Géz. által feltett kérdésre volt komment?
    Ha nem, akkor álljon itt a válasz:
    Economic Left/Right: -2.00
    (kicsit balra mentem el a múzeumok, művészetek meg környezetvédelem miatt)
    Social Libertarian/Authoritarian: -7.90
    (Liberté!)

  7. seronszton Says:

    na, közel állunk…
    7.28 pontot értem el a szabadság-skálán, és
    4.38-at a baloldaliságén. támogatom a művészeteket, naná, de csesztetem fuckdonalds-ékat! (gandhi áll hozzám is a legközelebb, bár ganndhi sokkal baloldalibb volt, és sokkal kevésbé anarchista). de még a darwinista milton friedman is közelebb áll hozzám az ábra szerint, mint sztálin, hitler, vagy thatcher…

  8. edó Says:

    veletek, always, halleluja 🙂
    tadamm 🙂

  9. Lolka Says:

    Nalam 2.8 balra illetve 2.6 a libin all a merce.
    En vagyok itt a legkozelebb az origihoz????????

  10. seronszton Says:

    megalapíthatod a centrumpártot:)

  11. politika? « n Says:

    […] politika? November 29, 2007, 11:29 am Filed under: webkettő szeronsztón kérésének eleget […]

  12. rugolabnyusz Says:

    megvan:
    Economic Left/Right: -2.75
    Social Libertarian/Authoritarian: -1.95

    De volt egy-két kérdés, amit lehet, h elrontottam, mert nem értettem párat és lusta voltam megnéni azokat a szavakat.

  13. seronszton Says:

    zöld vagy te is:)

  14. rugolabnyusz Says:

    rájt:).

Vélemény, hozzászólás?

