te jános! én el vagyok szállva!

by

nagyon jó, mint mindig. na jó na.
mindig el vagyok szállva. és
mindig nagyon jó.

7 hozzászólás to “te jános! én el vagyok szállva!”

  1. seronszton Says:

    fotó: SaylaMarz

  2. seronszton Says:

    jános a laptopom (iBookG4)

  3. nimicoriginal Says:

    miert vagy elszallva? olyan jo a janos, mi?

  4. seronszton Says:

    mert olyan jó elszállni, jánossal, vagy jános nélkül:P
    (amúgy jó a jános)

  5. rugolabnyusz Says:

    elszállni jó. azon van a lényeg.

  6. seronszton Says:

    szal te is műveled:) örvendek.

  7. rugolabnyusz Says:

    😉

Vélemény, hozzászólás?

