úgy élünk, mint a nyugdíjas egyetemisták

by

mondom ma a Kedvesnek. technológia és kultúrkáosz mindenfele. színes tollak. macigyűjtemény. mátrix. szabadság. szeretem.

7 hozzászólás to “úgy élünk, mint a nyugdíjas egyetemisták”

  1. seronszton Says:

    Desktop Chaos, originally uploaded by elkie v7.1

  2. betond Says:

    Mar akartam irni, hogy jo a zenei izlesed, mikor latom hogy megint hozott anyagbol dolgoztal.

  3. seronszton Says:

    igen, mert nem akarom kiteregetni az itthoni káoszt. te is szereted a ska-t?

  4. cs Says:

    tollasodunk?:)

  5. seronszton Says:

    ó, én már hat éve meg vagyok tollasodva. sok-sok csillámos tollam van (50-60).

  6. betond Says:

    Szebb a páva mint a pulyka, mert a pulyka rut rut rut. Ami a tollakat illeti. Madness koncerten voltam a nyáron, elárulja a (zegyik) zenei világom? Nem tuctuc.

  7. seronszton Says:

    ha magamból indulok ki, az eklektikus zenehallgatási szokásaimból, akkor kevest mond rólad:) arra tippelek, hogy te is sokfélét kóstolgatsz.
    a dzsesszkoncerteket leszámítva kevés igazi koncertélményben volt részem (jethro tull a szigeten anno, anima sound system a félszigeten két éve). ja és a klasszikus zene-koncertek!

Vélemény, hozzászólás?

