psszt! szeretem a kényeztetést!

by

mindig is tudtam, de amikor d. tőmondatokba foglalta, megvilágosodtam: igen igen igen! szeretem. nagyon.

6 hozzászólás to “psszt! szeretem a kényeztetést!”

  1. seronszton Says:

    fotó: Saul GM

  2. Kücsük Says:

    most ez annyira jól esett… ezt a fotót úgy értelmezem, mint a piszkosfehér-kukaszélénülőre válasz. s hogy olyan hamar visszakapcsoltál a körödbe, az is naon jó.

  3. seronszton Says:

    asszem fordítva volt: te kapcsoltál vissza:) le volt jelszavazva a blogod. macskás korszakomat élem, habár nincs nekem, csak olyan mentális..

  4. Kücsük Says:

    igen, nem tudtam, hogy mi legyen vele, törölni nem akartam, aztán csak elfordultam, most meg: van, ami van🙂

  5. betond Says:

    A macskák nem szokták igy tűrni a fürdetést. Sehol egy karmolás?

  6. seronszton Says:

    én nem karmolok:D

Vélemény, hozzászólás?

