edó és a google: megvilágosodtam

by

picture-32.png
ez itt egy szexblog?

6 hozzászólás to “edó és a google: megvilágosodtam”

  1. edó Says:

    ezek után már bármit írhatsz, úgyis mind EGY lesz🙂 vagyis az…tudod.
    én nem értem ezeket a táblázatokat, de az erényöv tetszik🙂

  2. seronszton Says:

    ezek után? de hát én mindig is marhaságokat írtam…
    a táblázatban keresőszavak vannak, ezekkel akadtak a blogomra… just a cut. a csengő zoli már unalmas, minden nap szerepel:))

    a humor felülírja a szexet
    az aktuál az ex-et😛 😛

  3. proclet Says:

    Daca zic ceva in romana crezi ca ma injura astia ? :))

  4. seronszton Says:

    am numai cititori cosmopoliţi (cred). în cel mai rău caz nu pricep ce ai scris…

  5. vlad Says:

    “a fene s a fekete kutya”… a proclet-nek :)) mai “ne” râdem, mai glumim.

  6. seronszton Says:

    😆

Vélemény, hozzászólás?

