anyám kamrájában kutattam

by

álmomban. anyám is ott volt, mutatta a csatasorba állított kajákat. én csodálkozva néztem- rend volt bent, mégsem tudtam eligazodni, igazi káosz-élményem volt. aztán vendégek jöttek (ez már egy másik álomban!), és igen, kapaszkodj meg gert, rólad álmodtam! nagy társaság volt nálam, de csak rád emlékszem:) nem jutott már kaja neked, és én egy folyósón kóborolva macdonalds szendvicseket fedeztem fel. gyorsan elloptam kettőt. jesszus, gert, fel tudod te mérni, hogy mit műveltem el érted álmomban?

Címkék:

5 hozzászólás to “anyám kamrájában kutattam”

  1. GG Says:

    minden jel szerint felebarátod érdekében megszegted a hetedik parancsolatot 🙂 vajon miért így jelentem meg az álmodban?

  2. seronszton Says:

    biztosan nem véletlenül! az este fotósokkal söröztem. szóba került a blogolás, a linkfalam és a fotós ismerőseik (te, meg sütő zsolt). persze lophattam volna szendvicset zsoltnak is:))

  3. edó Says:

    hát igen…

  4. seronszton Says:

    biztosan ezért jött a dombos álom veled:D

  5. zs Says:

    khm

Vélemény, hozzászólás?

