bohóckodás az életem

by

picture-80.png

beárnyékolt a fényterem
hogy ki és miért nem
hagy békén tán
megtudhatom
majd a végén

8 hozzászólás to “bohóckodás az életem”

  1. kis n Says:

    nevetésem száguld az éteren,
    körülöttem törik már a félelem,
    ragyogás az életem,
    ez aztán az értelem,
    nem is sikerül,
    meg nekem sem,
    elhinnem.

  2. seronszton Says:

    ó boldog android lettél
    a ragacsból még alig ettél:)

  3. kis n Says:

    de kérem,
    ezt én kikérem.
    kéretlenül kérődzeni
    a kerités tövében?

  4. seronszton Says:

    kertelni ritkán szoktam
    kendőzetlenül roptam
    a dánszmákábröt
    buddy-kám

  5. kis n Says:

    ánbrékmájhárt
    kendőzetlen táncod
    felgyújtja a lángot
    mi lesz akkor?

  6. seronszton Says:

    😳

  7. edó Says:

    kar volt leszegyeniteni seronstont, kisen, szivesen olvastalak volna tovabb benneteket🙂 a kommentek jobbak lettek, mint a bejegyzes🙂

  8. seronszton Says:

    😆

Vélemény, hozzászólás?

