6ásos ez a blog!

by

picture-93.png

6 ember olvassa:))

Címkék:

10 hozzászólás to “6ásos ez a blog!”

  1. seronszton Says:

    fotó: bridgepix

  2. nelli Says:

    én biztosan benne vok a hatban🙂

  3. seronszton Says:

    aham, beleszámoltalak:) vettem a labdát az öt könyvvel. hamarosan.

  4. betond Says:

    Olvasom én is. 4en maradtatok. Bevállaljátok?

  5. seronszton Says:

    te, utánaszámoltam: rendszeres olvasóm csak négy van:))
    vagyis rajtatok kívül még kettő.

  6. dimitrylarin Says:

    Én nem vagyok benne, de ha már rossz szóviccnél tartunk: mégrosszabb lenne, azaz ilyen szempontból jobb, ha 6 ásós lenne. És mittudomén ásós néven kommentelnétek… uuu ez nagyonrossz volt.
    Bocs.:)

  7. seronszton Says:

    aham:) 6ásós.

  8. mzsolt Says:

    Én csak a képeket nézni járok ide, olvasásról szó sem lehet.🙂

  9. seronszton Says:

    q.e.d.

  10. nelli Says:

    akkor még három hiányzik. na, vajon kik lehetnek?

Vélemény, hozzászólás?

