egyetlen tojást festettem

by

picture-134.png

annak, aki a legjobb
verset mondja:)

Címkék:

10 hozzászólás to “egyetlen tojást festettem”

  1. kövi sára Says:

    fotó: Eye4Beauty

  2. betond Says:

    Szóval sorban jönnek a versmondók. Az első 5 nem kapja meg, utána már nagyjából tudod, mi az idei termés. És aztán? Aki az eddigieknél jobbat mond, megkapja. Mi lesz, ha nem jön több? Vagy ha utána egyre jobbakat mondanak?🙂

  3. kövi sára Says:

    a pillanat műve, hogy kinek adom az egyetlen pirostojást:)
    vállalom a kockázatot. ha rosszul sül el, jövőben másképp csinálom🙂

  4. vlad Says:

    na, most lehet hogy kestem egy kicsit, de azert mondok ket kis verset:

    Zöld erdőben jártam,
    Unikumot láttam!
    Ha nem kapok belőle,
    Nem locsolok jövőre!

    Kell a francnak piros tojás,
    Ide a pénzt, gyerünk, futás!

    Kellemes husveti unnepeket🙂

  5. kövi sára Says:

    oááá… unikumot láttál?
    elnyerted a zöld tojást!🙂

    Green Eggs and Ham Anyone?

  6. kis n Says:

    melyik lett a győztes versike?

  7. kövi sára Says:

    bukarestbe’ jártam
    tüntetőket láttam
    egyikük fel akart szólalni
    meg szabad-e locsolni?

  8. kis n Says:

    🙂

  9. kis n Says:

    szia.
    sztgyörgyön vagyok ma.
    ha időd és kedved engedi összefuthatunk egy – két – há valamire

  10. kövi sára Says:

    hogy érhetlek el? ja: megírom a yahus címedre a mobilszámomat.

    r

Vélemény, hozzászólás?

