ó, a tavasz… fogalmazás

by

mi történik odakint? mi ez a nagy zakatolás idebent? nem értem, de jó érzés nagyon… gátlásfogamzót szedek egy jó ideje, mert elszabadultam, mint a vadak. les fauves, oui. összezagyválok mindent. kellemetlen megjegyzéseket teszek. kávét loccsantok a japán tárgyalópartner armani-öltönyére. egyszóval: elszálltam…

Címkék:

4 hozzászólás to “ó, a tavasz… fogalmazás”

  1. kövi sára Says:

    fotó: ismeretlen katona a flikerről. elfelejtettem elmenteni. mea makszima kulpa.

  2. jájá turé Says:

    SZERINTEM A TAVASZ A LEGSZARAB ÉVSZAK MERT SZAROS ESOS ÉS AZROSUL HIDEG ENYIT AKARTAM MONDANI

  3. jájá turé Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. Cicilia Says:

    Nem inkab atavasz a legjob evszak ami csak letezik de nem ertem mert is iirtal ra ha nem tetszik valakinek nem tetszik tesek lehet meni masik oldalakra is na puszi pacsi :*

Vélemény, hozzászólás?

