földnapi fogalmazás

by

gyönyörűen zuhog… a globális felmelegedés ma is szerencsésen elkerült. mindent megtettem ennek érdekében: etikusan vásároltam (azaz szinte semmit, és csak ha nagyon kellett), lelkesen dolgoztam (vagyis spirituálisan fűtöttem magam, ezzel is áramot spórolva), kopott cuccokban dekkoltam (fityiszt mutatva a gonosz multi divatcégeknek), lokálisan cselekedtem (ki sem mozdultam a házból), és helyi termékeket fogyasztottam (krumplilevest, vodkát, napilapokat), szóval nyugodtan hátradőlhetek, és elmondhatom Lenin és Kant születésnapján: la vita e bella!

4 hozzászólás to “földnapi fogalmazás”

  1. Licc-Lucc Says:

    Ma itt is esett egy joadagot, ki se dugtam a kepem a hazbol😦

  2. kövi sára Says:

    mese nincs, esőben-hóban, én szerdán csíkban…

  3. katta Says:

    Én meg epret szedek Granadában, hehe!

  4. kövi sára Says:

    aggyá!

Vélemény, hozzászólás?

