előző életemben jégkocka voltam

by

nem szabványos hűs korty egy
macsó pasi viszkijében, az.

Címkék:

5 hozzászólás to “előző életemben jégkocka voltam”

  1. kövi sára Says:

    rajzolta: cheese_colored_mumu.

  2. sultanus Says:

    Azt hittem, ceruza.

    Mint a montblan csúcsán a grafit,
    Mit árul a sarki trafik.

  3. kövi sára Says:

    jégceruza, mi jégvirágot rajzol
    hűvösen, mint amikor
    kimi bácsi rajtol

  4. Vera Linn Says:

    ismertem a “viszkit”, csendes volt es langolo, kulonos kettossegevel elvarazslo. talan teged is megpillantottalak mar valahol.

  5. kövi sára Says:

    ott úszkáltam a felületén,
    barnás fényét megittam
    hűsen, meg én…

Vélemény, hozzászólás?

