Rihanna nem savanyú magyar

by

Én lenni Rihanna Stroe-Szabo, zubogó és pezsgő élettel, igen… Elmesélem álnéven magamnak, doktor tanácsa, tanulni magyar közben, tiszteletem, nagytata a túlvilágon… Én mindenkit nagyon szeretek, de álnéven, mert életem nagyon sűrű lenni- Angelina szívem, hozzál kérlek egy jeget dupla viszkivel… Imádok élni. Ez nem a magyar gyökerem biztosan, mert látom lenni sok savanyú magyar itt Transzilvániában… Olyan szépen süt a nap, de ha a múltamon jár eszem, befellegzik rögtön, ó…

Rihanna Stroe-Szabo

Címkék: ,

7 hozzászólás to “Rihanna nem savanyú magyar”

  1. kövi sára Says:

    sms érkezett Angelinától:

    1000x mondtam h engem szolits ang3L nickemen
    mer kirohognek OK?

  2. kis n Says:

    szép.

  3. kövi sára Says:

    🙂 a teinben rajzoltam, elektro-partin. folyt. köv.

  4. kis n Says:

    balettka is meg nem is. de nagyon teccik.

  5. Vera Linn Says:

    “jég dupla viszkivel”, “Ülök ágyam szélén, a füstöt fújom, kék” “És Mario Lanza régi lemezeit hallgattam” “Melyik útra lép? Komoly most a tét.” “A csendet hallgatom/Fejem zúg, benne égnek elmúlt dallamok” “Kényes porcelán, és itt áll a zongorán … én vagyok a fény, a tűz,/Hogy láss az éjszakába”
    Azt hiszem ennyi … egyelőre.

  6. kövi sára Says:

    de a homokóra csak pereg-pereg
    zapp-jel nélkül szívem szenveleg

  7. kövi sára Says:

    kis n, so be it: tiéd a rajz:)

Vélemény, hozzászólás?

