Rihanna robot-múltja

by

Amikor öt éves voltam, egy furcsa képet láttam a flickr-en, mely az Írisz bolygóról szólt. Valahogy ismerős lenni nekem a kép, meg is kérdeztem Forró Szívet (ez anyukám indián nick-je) és Csavarintos Agyat (apukámat): biztos, hogy földi lény vagyok? Mert mondják nekem barát, ismerős, hogy Rihanna, mintha kicseréltek volna! Hát kik cserélhettek ki? Csak az ufók cserélhettek ki! Néhány gyanús és idegen gondolat-csip is van a fejemben, ez nem lehet a véletlen műve… Aztán találtam egy titkos dokumentumot, Asimov aláírásával (ő abszolút tekintély, én hiszek neki), ahol pontosan le voltam írva, mint tipikus eset. Kapaszkodjatok meg! Robot vagyok. Ember ekkora energiákkal nem rendelkezhet. Kik adják ezt a sok energiát? Hát csak az ufók adhatják! Nem is mondom, hogy milyen fura robot-zenéket hallgatok… Blockhead, Kid Loco, Booka Shade… Egy eredeti hamisítvány vagyok.

Rihanna Stroe-Szabo

Címkék: , , ,

6 hozzászólás to “Rihanna robot-múltja”

  1. zurhajos Says:

    5 évesen már volt flickr? :-O

    Booka Shadeeee… dimdimdimdim.tuctuctuc.. jeje.

  2. kövi sára Says:

    az írisz bolygón volt:)

    booka shade rulz je je je

  3. kis n Says:

    egy új stílus kibontakozásának lehetünk szemtanúi? vagy ezek a pufók ufók?

  4. kövi sára Says:

    régi, eltitkolt stílusú rajzok:D

  5. katta Says:

    A klasszikusok jobban tetszenek…

  6. kövi sára Says:

    😦

Hozzászólás