na látod, egyforma

by

köztünk a különbség

Címkék:

5 hozzászólás to “na látod, egyforma”

  1. Vera Linn Says:

    hűha … most valmi megmozdult bennem … valamikor valahol … fuckin’ élet … nem tudok rájönni, hogy mikor, hol és mi … hogy lehet ilyeneket elfelejteni?

  2. kövi sára Says:

    törlés történt? agytörlés?🙂

  3. edo Says:

    egyik nap akartam írni egy szép kommentet, de asszem eltűnt, arról szólt, hogy blogotthonom ideiglenes otthonomba költözött, hogy hátha meglátogatnak volt olvasoim.

    s ez plácse la mine, meg is írtam Verának is, hogy már el is felejtettem, hogy hisztis vagyok :))

  4. kövi sára Says:

    lájv bloggingot művelsz, mint a párom:)
    ő az én audio-blogom, nagyon jókat mond,
    de le nem írná… november második 7végéjén
    balerinás könyvbemutatok vásárhelyen. megkereslek.

  5. edo Says:

    itt ulok s malmozok, ugy varlak. addig is gratulallak s megelegszem vera linnjevel🙂

Vélemény, hozzászólás?

