Rihanna nem EOS 50D reklám!

by

Teszed el rögtön azt a kukkoló ágyút! Mit szól ehhez az adatvédelmi biztos? Nem engedem meg, hogy lefényképezz, én szende vagyok, és lelkileg kiskorú. (Hát nem letámadott két sztárcsináló trendkutató ma délután? Ang3L fiam, neked kellett volna ott lenni, te szereted a magamutogatást. Tudod, hogy én inhibicionista vagyok, rettenetesen szégyenlősre neveltek a bezárdában.) Na igen, a bezárda… Gyermekkorom nyomait viselem szégyenlős lelkemen: tizennégy éves koromban csak éjfélig mehettem drogos buliba, de tiltott drogot nem fogyaszthattam, nem én… Apám csak cigarettázni engedett, anyám meg elnézte azt a kis tekillát, amit esténként elkoccintottunk a pizsamapartikon… Huh… A fotósok majd megkeresnek, te úgy is trendibb vagy nálam. Kit érdekel ma egy szende heteró?

Címkék: ,

2 hozzászólás to “Rihanna nem EOS 50D reklám!”

  1. katta Says:

    Egy macsó heterót?

  2. kövi sára Says:

    már nem:))

Vélemény, hozzászólás?

