ildikó

by

15 hozzászólás to “ildikó”

  1. edo Says:

    Ez a ma reggeli budi-olvasmányom, egyből rád gondoltam:

    Mahler-Impromtu

    A kis papírballerina
    nem hallhatja az ólomkatonaindulót,
    valami Mégis-Jóban mégis találkoznak.

    Túl vannak rajtunk a dolgok.

    Itt már se zene, se táncos.

    Csak a tánc.

    Fodor Ákos írta, akit nagyon ajánlok. Tele van gyönyörűszép haikúkkal és egy- meg kétsorosokkal.

    pl:

    Egy “hommage” röngtenképe

    NAGY tisztelőd VAGYOK

    :)))

  2. kövi sára Says:

    kicsi edó, kétsorosokat olvasol:)

    szépek, köszönöm.

  3. Dr. Stein Says:

    Aranyos, persze. Egy apróság: a jobb kezét szimbolizáló csáp kicsit fentebb került az anatómiai ismereteimből ismerős pozíciónál. Gonoszul átírva a címet: félkezű kislánynak leng a nyála🙂
    Arról nem is beszélve, hogy feneke beszorult a wc-ülőkébe és felpattanva magával rántotta, ezért fut.

    Remélem nem te rajzoltad, mert akkor örökre elvágtam magam.

  4. Dr. Stein Says:

    Hát persze, hogy Te rajzoltad.
    Én, a porban csúszó féreg, ki méltatlan rá, hogy cipellődnél fentebb emelje tekintetét, s méltatlan páriaként reményt dédelget keblében a lehetőség tünékenyen csábító ábrándjától, hogy majdan pennatartóként használd bal szemét, ezennel bocsánatért esedezik, egyben százszor is rettenetes esküt téve újból- és újból megígéri, hogy legközelebb utánaolvas, mielőtt felelőtlenül pofázna.

  5. kövi sára Says:

    ilyen realisztikusan eddig még senki sem értelmezte
    a rajzolmányaimat:)

    bűnöd megbocsáttatik, ha ötször körbefutod a kedvenc
    parkodat.

  6. Dr. Stein Says:

    Csonkolt lábbal vagy csak hagyományosan? Bár, ha láttad a futótérképemet, nekem egy kör 7.2 kilométer, szerintem nem érek haza vacsorára.

    Bocs, de mindig kibukik belőlem az első benyomás és beröfögöm a kommentablakba, aztán meg vagyok sértődve, ha nem tetszik🙂

    Persze nem vonom vissza a pozicionálásra tett megjegyzést, de vedd figyelembe, hogy műszaki értelmiségi vagyok, elvileg pontossághívő. Ámbátor jelszavam: “Mérd mikrométerrel, jelöld krétával, vágd baltával!”

    És most közösen énekeljük el a Nyálon lőtt lány balladáját!

  7. kövi sára Says:

    csak hagyományosan:))

    nagyon álmos vagyok, nem találtam meg
    a futótérképedet. a napi borotválkozás,
    és az emberi méltóság kulcsáig jutottam el.

    hol van az a térkép?

  8. Dr. Stein Says:

    http://futoblog.wordpress.com/2008/09/13/futofantasy/#comments
    Az orkok által kivágott erdőben gyorsabban kell szaladni, de a sárkányok általában barátságosak.

  9. kövi sára Says:

    nagyon hosszú útvonal… most lejáratom magam:
    csak akkor szaladok, ha muszáj. legutóbb április
    harmadikán gyorsultam fel, hogy elérjem a vonatot.

  10. Dr. Stein Says:

    …és azóta tartod azt a sebességet?
    Akkor most te leszel büntibe. Postásruhába kell öltöznöd bajusszal, becsengetsz, én latexbe öltözött törpének álcázva várlak. Akkor azt mondod, “Szervusz kisfiam, én vagyok Michael Jackson és elviszlek mylittlepóniországba”. Aztán jön a nádpálcázás.

    De hülye vagyok…

  11. edo Says:

    🙂 nem csak ketsorosakat, hanem mindenfelet, filozofiakat is, meg mittudomenmiket, pl most szilagyi istvan agancsbozotjat, mert annakidejen, amikor a zegyetemen mindenki szilagyi istvant olvasott en pont sose, egyetse.

    halibok

  12. kövi sára Says:

    igen, dr. stein, azóta is tartom a sebességet.
    ezért inkább kitüntetés járna, szerintem…

    edó, már megijedtem, hogy
    haiku-rász a sok teendő:D

  13. acs Says:

    dr stein, huzzal bele, megkergetnek a mokusok … vagy az a palya ahol sok beszeddel elkabitod a gonosz manokat? akkor ez mar kommunikacio vagy marketing de mindenkeppen fantasy kereskedelem….

  14. acs Says:

    Ildiko szegeny, FelreBeszeles aldozataul esett, hadd dicserjem meg, orindzs rajongo vagyok, amugy is

  15. kövi sára Says:

    ildikó külön életet él,
    a narancsszínű
    virtuálban:))

Vélemény, hozzászólás?

