lafontaine meghalt

by

de az úton-útfélen gyűjtögető,
játékosan dolgos mókus
még él él él!

Címkék:

16 hozzászólás to “lafontaine meghalt”

  1. .:t:. Says:

    .: nietzsche is meghalt :.

  2. edith settings Says:

    god bless his chocolate soul:P

  3. zurhajos Says:

    Sőt a tücsök is él! És a mókussal közösen ÁBÉCÉT csinálnak az éhező kisállatoknak.😛

  4. edith settings Says:

    a hangyákat kiírtotta a posztmodern:D

  5. emoke Says:

    én is élek!

  6. kövi sára Says:

    hehe, mókusbirodalom:D
    rád gondoltam, amikor
    lefényképeztem…

  7. Dr. Stein Says:

    Miért van hátul a mókus farka?

  8. Vera Linn Says:

    Azt nem tudom, de azt látom, hogy három lába van.

  9. Dr. Stein Says:

    Ha nem nem lenne meg a negyedik, simán eldőlne.

  10. Dr. Stein Says:

    Egyébként, mert elöl van a mókus.

  11. edo Says:

    s akkor most behelyettesitjuk a mokusok ki a hazbol-t a bloggerek ki a hazbol-al. na ugy. jo szaladgalast🙂

  12. kövi sára Says:

    szaladgáltam, minta mókus fenn a fán.
    hihetetlen. rohangásztam. siettem.
    gyorsan lépkedtem. és- tadaaam:
    hirtelen felindulásból két pici
    szőnyeget vásároltam.
    teljesen egyformát…
    vörösmókus-színűt:D

  13. edo Says:

    hirtelen felindulasbol en is ugy besoppingoltam tegnap, mint legutobb egy eve mar. igaz, a sopping vege fele mar reszkettem, ehes a fiam, eddig bombol, kell szopizni, stb. ugy latszik, az anyasag csak ront a tokeletes sopperre valo valas eselyein.

  14. kövi sára Says:

    de jó is lenne, ha a boltokból is digitális árut
    lehetne vásárolni… online kifizetném, és
    letölteném: eper.gym download complete.
    unicum.itl connection lost:))

  15. acs Says:

    mint a mokus fent a fan…. vagy ez is mar a multe … lassan a maiak meg sem ertik … betonon erik a dio es ott terem a mokus … napszemuveggel a villogo neonfeny miatt

  16. kövi sára Says:

    betonszürke a szürke mókus…
    kiszorította a szép barnamókust :((

Vélemény, hozzászólás?

