az ideális nő

by

könnyedén szíven lő
finoman táncol ő
a sejtések fölött

Címkék:

8 hozzászólás to “az ideális nő”

  1. Dr. Stein Says:

    Megtennéd nekem, hogy saját nézőpontodból és eszközeiddel lerajzolod nekem Flippy-t? Légyszí!

  2. kövi sára Says:

    rendben, de nagyon elrugaszkodott lesz:))

  3. Dr. Stein Says:

    🙂 Várom. Rugaszkodjon csak, felül kell emelkedni a valóságon.

  4. Dr. Stein Says:

    KUKUCS! Valaki nagyon nincs életben!

  5. kövi sára Says:

    🙂 ezt nagyon eltaláltad…

  6. acs Says:

    ki az a Flippy? ki az a drstein? ki az idealis no? szivemen tapos… meglelhetetlen …. megfejthetetlen … orok kin

  7. kövi sára Says:

    “ki vagyok én valójában? melyik bolygóról érkeztem én?
    senki se tudja szentesen, senki se tudja az alföldön…”

  8. Dr. Stein Says:

    én is szentesi származású vagyok csak elhagytam a várost, mint pataky

Vélemény, hozzászólás?

