interjú egy szakácsnővel

by

– kedves ilona, mi a jó kaja titka? (kíváncsian méreget, majd belendül)
– tényleg érdekel? úgy tudtam, hogy unod a kajákat. ezt rebesgetik.
– jesszusom, ki terjeszt ilyen aljas pletykákat rólam? percekig leköt egy kaja!
– azt ugye tudod, hogy csak helyettesítem a főszakácsot? nem ez a szakmám.
– persze, olvastam a wikipédián, hogy állatidomár vagy, de hogy főzöl is…
– mégpedig mesterfokon! a kérdésedre válaszolva: a jó kaja titka a víz.
– a víz? meg a tűz, meg a föld, meg a levegő? meg a captain planet?
– nem hiszel nekem… no jó. akkor meghívlak ebédre. mit ne főzzek?
– gyümölcslevest, káposztát, csülköt, karfiolt, tésztát, szilvás gombócot…
– erdészlányka kedvence jöhet?
– jöhet!

4 hozzászólás to “interjú egy szakácsnővel”

  1. acs Says:

    en a huvelyeseket szeretem, azok kozul is kedvencem a kolbasz

  2. kövi sára Says:

    legyen akkor inkább gyümölcs:)
    eper, barack, szőlő. frissen.

  3. Dr. Stein Says:

    Kibújt a tojásból, és nem szakadt be a feje.
    Én is szeretem a hüvelyeseket.🙂
    Csak ne legyenek savanyúak.

  4. kövi sára Says:

    miért szakadt volna be a feje?
    kézzel-lábbal igyekszik… *duzzog*

Vélemény, hozzászólás?

