kutyussal veszekedtem a parkban

by

bodros-fodros szürke uszkárral. nem tudtunk közös nevezőre jutni, ő ugatta a magáét, én költöttem a magamét. nagy ballaszt ez a kommunikáció. teher. parazitál, mint egy kopott norma. elavult dolog. szajkózzuk únos-untalan. divat-szleng. töltelék-szó a szakmai önéletrajzunkban. én most madárhang-rádiót hallgatok, és egyszerűen boldog vagyok. kívánom nektek is.

3 hozzászólás to “kutyussal veszekedtem a parkban”

  1. kövi sára Says:

    http://www.birdsongradio.com/

  2. Karma Says:

    A daloló mikrohullámú sütőt ismered?🙂

    http://www.last.fm/music/The+Singing+Microwave

  3. kövi sára Says:

    nagyon underground:)))

Vélemény, hozzászólás?

