ma így néztem ki

by

meditációs transz-állapotomban, a látszatok ellenére.
elmúlik, csókolom. mp3

Címkék:

8 hozzászólás to “ma így néztem ki”

  1. Dr. Stein Says:

    A nőstényördög leszúrt Ritzbergerje még csiszolásra szorul. Nemsokára jönnek a BKV-ellenőrök egy ipari radiátorral és kiolvasztják, mert hétkor menni kell a megyei könyvtárba bőrcserzőszakkörre.

  2. kövi sára Says:

    rotate. blur edge. fade colour. apply.

  3. piszkosfred Says:

    néztél te már ki jobban is, de néztem én ki ramatyabbul is … de egy ilyen piruett (?) től asszem roppana valamim. …

  4. kövi sára Says:

    maximális formámat hozom, piszkosfred.
    a látszatok ellenére😆 mentális roppanás?

  5. Vera Linn Says:

    Ez majdnem olyan freudi … csomo minden belefer, mindenki azt lat, amit epp akar. Ha onmagunk lekepezese az ami kijon, en nagyon vad vagyok😀

  6. kövi sára Says:

    képezd le magad:))
    vagy majd én.
    november 8?

  7. Vera Linn Says:

    😉 szombat … tehat tokeletes

  8. kövi sára Says:

    juhúúú!

Vélemény, hozzászólás?

